10.1.14

පෙත්තාගේ තව තව කතා හෙවත් තව තව කුනුහබ්බ කතා...

පෙත්තා විශේෂ දක්ෂතාවක් දක්වනුයේ කුනුහබ්බ කතා කීමටය...පෙත්තා කියූ කතාවක් කුනු හබ්බ කතාවක් නොවුයේද අනිවා එය පට්ට පල් කෙබරයක් වෙයි.
එසේ පෙත්තා කියු කුනුහබ්බ කතා එකතු කොර පතරන්ග ජාතක කතාපොතද මොකක්ද එක මෙන් පොතක් ලිවිය හැකි මුත් දඟයා ප්‍රසිද්දියේ කියුව හැකි සහ ලිවිය හැකි කතා පමනක් මෙසේ පෙත්තා කියූ අකාරයටම ප්‍රසිද්ද කරනු ලබයි.

"දවසක් මගේ පොල්ගස්ඕවිට පී.පී එකට බෙහෙත් ගන්න ආවා මචන් නාටුකෑල්ලක්.
මේකියි ,මේකිගේ වාහෙයි ඉන්නවා කියන්නේ චීනේ.ලංකාවට ආපු වෙලාවක තමයි මචන් මාව හම්බවෙලා බෙහෙත් ගන්ට ආවාය කියන්නේ.
මේකි මචන් බෙහෙත් ගන්න ඇවිදිල්ලා ලෙඩේ කියන් නැතිව ඇඹරෙනවා ඇබරෙනවා .....
කිරි පනු ගායට දෙන පොලිඩෝල් කුප්පියක් හරි පොවන්න මේකි  මචන් මුලින්ම හැදිලා තියෙන ගාය කියන්න එපාය.මම අහනවා අහනවා...මේකි ඇබරෙනවා....
ඒ මදිවාට මගේ මූන දිහා එක එල්ලේ බලන්නෙත් නෑ.මම දැනගත්තා මේකි මොකක් හරි ලොකු පුහුලන් කතාවක් කියාගන්න බැරිව තමයි ඇබරෙන්නේ කියලා...
චීනේ ඉදලා ආවාය කීව නිසා, මම මචන් ගෙස්ට් කොලා මේකි අනිවා මොකක් හරි ලොකු සමාජ රෝගයක් හදාගෙනවත්දෝ කියලා.....
මොනා උනත් ඩොකෙක් උනාම අපි දැනගන්න එපාය ලෙඩාගෙන් ලෙඩේ සම්පූර්න විස්තරය අහගන්න.

"ඔයාට කියාගන්න බැරි අසනීපයක්ද තියෙන්නේ" කියලා මම පොඩ්ඩක් මේකිව කතාවට ඇදලා ගත්තා.

හප්පට සිරි ....හරියට මහවැලියේ සොරොව්ව ඇරියා වගේ මේන් මේකි කියවාගෙන කියවාගෙන යනවා....

"අනේ ඩොක්ටර් මම බැදලා අවුරුදු හතක් විතර වෙනවා.අපිට බබෙකුත් ඉන්නවා.ඒත් ඉතින් දැන් දැන් අපේ එක්කෙනා මාත් එක්ක මෙව්වා කොරන්න හරියට අදි මදි කොරනවානේ....."මේ ගෑනි එක දිගටම මෙලෝ ලැජ්ජාවක් නැතිව කියවාගෙන කියවාගෙන  යනවා.

මචන් ඒකි දඩස් ගාලා ඒක කියෝගෙන ගිය හැටියට මට ලැජ්ජා හිතිලා මම මගේ කුට්ටම වහගත්තා අත් දෙකෙන්.උන්ට ලැජ්ජාවක් නැති උනාට මචන් අපිට ලැජ්ජාවක් තියෙනවානේ....:)

"අනේ බලන්න ඩොක්ටර් අපේ එක්කෙනා මා එක්ක කොරන්නේ ඔලිම්පික් සෙක්ස්.එත් ඩොක්ටර් මම කැමති රැවුල කපනවා වගේ සෙක්ස් කොරන්න."කියලා මේ සක්කරවට්ටම මට කීවා මචන්.
ඒ කුනුහබ්බෙන් මගේ ඔලුව මාන්දම් වෙලා ගියා මචන්.ඇයි යකෝ මම දන්නවද ඔය ඔලිම්පික් කතා...
ඔය ඔලිම්පික් සීන් වල තියෙන්නේ හයිස්පීඩ් වගේ අනම් මනම් ලෝක වාර්තා කේස්නේ...ඒක නිසා මාත් වැඩිය ඇඹරෙන් නැතිව නිකන් මේකිට ටෝකක් දුන්නා...
 "එහෙනම් අවුලක් නෑනේ.ඔයාලාට වාර්තාගත වේගයකින් යන පට්ටම පට්ට සෙක්ස් ලයිෆ් එකක් ඇතිනේ" කියලා...
ඒ ගමන මේකිට මචන් මල දෙකොනෙන් පැන්නා...
"අනේ ඩොක්ටර් මගුලක් කතා කොරනවා...එහෙමනම් මම ඩොක්ටර් ලගට එනවාද?
මගේ ගොං වාහෙට අහවල් එක කොරන්න ඕනා කියලා හිතෙන්නේ අවුරුදු හතරකට විතර සැරයක්.
එතකම් මම වේලෙනවා.ඒකයි මම එයා මා එක්ක කොරන්නේ ඔලිම්පික් සෙක්ස් කියලා කීවේ.
මට බෑ ඩොක්ටර් අවුරුදු හතරක් බලන් ඉන්න.
මමත් කැමති රැවුල කපනවා වගේ හැමදාම සෙක්ස් කොරන්න.
කව්ද ඩොක්ටර් ආස නැත්තේ, අද කැපුවත් ආයි හෙටත් කපා ගන්න...:):)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...